Husvisning.

Hej på er! Idag ska jag och K och hans päron på husvisning. Jag har drömt mardrömmar om huset hela natten. Att det var sankmark i trädgården. Att hela huset var fullt av mögel och sånt. Hoppas att huset är finare än vad det var i mina drömmar. Haha. Ska även laga bilen idag. Nya bromsklossar och bromsskivor behövs sättas på därbak. Jipppiieeee, oförutsedda utgifter. Sånt är alltid kul. Men det måste göras!

Sen ska K jobba idag, och jag är ledig hela dagen.
Har varit nere i tvättstugan och bokat en tid. Den första tvättiden på 2½ år i denna lägenheten. Nej alltså, vi har tvättat under dessa åren men vi har en tvättmaskin i badrummet men den strejkade igår kväll. Vattnet pumpas inte ut och det går inte att köra något program klart så vi fick bräcka upp luckan med en skruvmejsel. Och kläderna var totalt dyngsura! Så den ska ut, jag kommer aldrig våga tvätta i den igen. Den luktar bränt och har hoppat rundor i hela badrummet många ggr. Så nu är det nog! Och vi kommer inte köpa någon ny. Känns onödigt när det finns tvättstuga i samma hus med två maskiner och en torktumlare. Men det är så typiskt. Nu är man så van vid att kunna tvätta t.ex. arbetskläder när som helst.

Nej nu ska jag ta en dusch.

Rätt person åkte ut igår från IDOL. Karolina. Nästa gång borde Camilla (värsta schalger bruden), Eddie eller Nicklas åka ut!
Calle, Tove och Erik är mina favoriter. Calle är helt klart en stjärna! :) ♥ Mariette är också ganska bra!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0