Jävla influensa.

Fick gå hem tidigare från jobbet. Att städa matsalen och toaletterna var en pärs för mig idag. Blev alldeles kallsvettig. Att det serverades ärtor till middagen idag gjorde inte saken bättre, ärtor typ över hela golvet. Är det något man hatar inom matlagningen så är det ärtor och ris. Det har man överallt när det är dags för städning! Men men, så fort jag städat klart matsalen och barnens toaletter så begav jag mig hemåt. Eller rättare sagt så skickade min arbetskollega hem mig. Hon sa att jag skulle bli frisk snabbt. Jag lovade att försöka! :)
Sen jag kom hem så har jag inte gjort ett skit mer än att legat i soffan och kollat på vänner avsnitt och även en film med Kate Hudson "Helens små underverk" hette den. Och ja, jag tyckte den var bra.
Hoppas mitt paket från gina tricot kommer imorgon. Har beställt en väst med paljetter och nitar. Hoppas den passar, den fanns bara i en storlek de andra var slut så vi får se om den passar, annars får jag skicka tillbaka den. Den hade passat bra på Annas födelsedags kalas för hennes tema var "Glitter, paljetter och stora rosetter" :) Annars får jag hitta på något annat! :)
Nu ska jag krypa ner i soffan igen. Eller nej, först en varm dusch!

Imorgon ska jag vara hemma från jobbet. Chefen och min arbetskollega sa åt mig att stanna hemma och vila imorgon! Så jag får väl lyda deras råd!

Later.



Postat av: Anna

Hej vännen!!! Allt gick jättebra. Lite öm i armen/axlen men det blir bättre hela tiden. Morgonen är värst. Men det går över.



Krya på dig nu. Nu får du sälja den där jävla förkylningen till en billig peng hehe.



kram krma

2009-10-21 @ 08:59:18
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0