Nu är det dags!

Nu är det jag som har plockat fram vinterjackan. Faaaaan vad kallt det är ute nu. Höll på att frysa ihjäl imorse när jag körde till jobbet. Fick leta reda på min söta rattmuff som jag fick av sötaste K förra vintern så nu är bilen också vinterklädd. Förutom däcken då ;) Det snöa till och med i Lövestad idag. Usch!
Ska gå en runda med Anna vid 19.45 det blir till att inviga jackan då. Till och med min nya mössa :) Har letat reda på vantar också.
Skönt det är fredag imorgon! :) Sen är det helg och det är min lediga helg. Jobbar med helgtjänstgöring men denna helgen är jag fri! Hallelulja! :) tyvärr jobbar K. Men det ska bli skönt att vara ledig ändå. Kan ju hämta honom tidigare på lördagkväll så kommer han hem mycket tidigare så kan man ha myskväll då!
Imorgon är det Idol! :) Hoppas att Eddie eller Camilla åker ut.
Favoriterna är fortfarande Calle & Tove. ♥

Ha en härlig kväll i kylan. Det blir till att tända en massa ljus ikväll! Då är det mysfaktor när K kommer hem! :)
Imorgon slutar jag 14.00 och kl 15.30 ska jag till mödravårdcentralen. Nej jag väntar inte smått. Jag ska få nya p-piller! Så slipper ni fundera över det! :)

Later.



Postat av: Susse

Aja, Du måste väl tyckt att Eddie var grym igår?! Calle kan kanske sjunga men på scen har han inget att komma med. Jag vet att vissa gillar han för att han är annorlunda men annorlunda håller inte i den branschen. Snygg ska man va! :D

2009-10-17 @ 12:29:25
URL: http://moonwaalk.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0