Nytt jobb.

Idag började mitt nya jobb, där jag ska arbeta i en månads tid. Det gick bra tyckte jag, det är alltid mycket första dagen. Men så är det alltid. Men det gick bra kändes det som.
Körde dock alldeles för tidigt imorse så jag vra på lövestad skola alldeles för tidigt. så imorgon räcker det att jag kör 07.15. Istället för 06.55 ;) Men det är svårt att veta, jag känner inte till alla dessa småvägar.
Ska på möte imorgon i Sjöbo. Måste sluta tidigare. Ska få träffa alla de andra vikarierna inom pooltjänsten. :)


Nu ska jag käka, sen blir det promenad. Behöver verkligen rensa skallen känner jag.
Funderar på att gå till skogen, eller stranden möjligtvis. Vi får väl se :)


Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0