Sex and the city!

Jag känner för att titta på filmen "sex and the city" men det var inte så längesedan jag såg den. Se filmen eller inte se filmen, det mina vänner är frågan! Haha, vilket I-landsproblem. :)
Resten av Sverige tittar nog på fotboll ikväll, men jag är inte ett dugg intresserad av det, så jag skippar det! :)
Jo, det blir nog filmen trots allt, eller en annan bra film.
Tyvärr jobbar K. Men jag har haft fullt upp ändå. Jag har lagat tvättmaskinen! JAG! Hör och häpna. Jag rensade silen och pumpen och där hade fastnat en strumpa! Haha! Jag har letat som tusan efter den strumpan och nu hittade jag den :) Och nu funkar tvättmaskinen igen! Hallelujla, hallelulja.
Har även diskat undan diskberget och tagit en svängom med dammsugaren!

Ni måste vara nyfikna på hur det gick med husvisningen!? Det gick bra. Det var fint. Men lite att göra, men det är det nog överallt i den prisklassen. Vi har lagt ett bud iaf, så får vi se hur det blir med saken. K är väldigt förtjust i huset iaf. Har aldrig sett honom så energisk över något! :) Sötnöt!

Imorgon ska vi kanske ta en tripp ut till skogen med Anna och Emil. Vi får se imorgon hur väder och allt ser ut. Och på eftermiddagen är vi bjudna på söndagsmiddag hos mina kära föräldrar! :)
Sen är det dags för jobb på måndag igen i Lövestad. :) Då är det min tur att laga mat. Man turas om varje vecka. Så det ska bli spännande. Har dock aldrig lagat mat i ett kokeri. Så vi får väl se hur jag lyckas. Host host! :)

Nu ska jag skutta in i duschen!
Later.




Postat av: Angelica

Så roligt att ni gillade huset :)

Fynd du mkt i Ullared? Du ahr ju inte lagt upp några foton eller skrivit om de än? :)..hihi..

Kram :)

2009-10-11 @ 11:41:32
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej där!

Hur är det?

2009-10-12 @ 14:23:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Li

Den filmen är jätte bra! Jag har också sett den några gånger och väntar på tvåan.



Kram

2009-10-13 @ 15:01:31
URL: http://sweetieli.devote.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0