Tisdag.

Hostan försvinner inte. Jag blir knäpp. Hostar mest hela tiden. Var på hygienutbildning imorse (4 timmar, suck) med jobbet och när hon pratade som mest så fick jag typ värsta hostattacken och alla tittade på mig! Kul, nej inte direkt.
Jobbade efter utbildningen. Några timmar, sen var dagen slut! :)
Dags för jobb imorgon igen.

När jag kom hem så blev jag så glad för jag hade äntligen fått mitt gina tricot paket, med västen som jag pratat så mycket om. Tror ni att den låg i paketet? Nejdå, den hade tagit slut när jag gjorde min beställning. Jävla skit. Men t-shirten som jag köpte var fin iaf.

Denna månaden har jag fått 7 st lönekuvert. SJU STYCKEN! Fatta hur najs det är ;) Caaaaatching! $$$
Nu blir det pengar på sparkontot iaf :)

Nu ska jag ta en dusch. Jag har varit duktig idag. Diskat och vikt tvätt (hatar båda sakerna) så jag ska belöna mig med några vänneravsnitt innan DH börjar! :)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0