Vintertid.

Då har vi ställt tillbaka klockorna en timme nu. Jag trodde att jag hade sovit till nio och då var det dags att ställa klockan på åtta.. Men men, får en extra timme ;)
Känner mig mycket bättre idag. Dock hade jag en hostattack igår kväll så jag kräkte, men det är sånt som händer. Eller? Haha. Inget kul. Men har fått sova hela natten och vaknade mycket piggare imorse och ingen halsont. Nu är det mest hostan som stör mig. Men jag tar fortfarande hostmedicinen.
Ska jobba imorgon. Fram tills 13.30. Sen ska jag iväg till min sjukgymnast Ingemar som hade hand om mig när jag hade problem med axeln. Har ju fortfarande ont ibland, ska gå dit och kolla upp det och se om han kan knåda rätt mina smärtor. Haha.

Var en snabbis i Tomelilla innan och kollade på mammas nya hundvalp Kickan. Den var söt givetvis. Vilka hundvalpar är inte det? :) Stannade inte så länge för jag tänkte vila hela denna dagen också, så influensan verkligen försvinner, för nu vill jag kunna jobba!

Jag fick tag på västen på Gina tricot. Gjorde en beställning imorse. De har världens bästa service. Skitsnabb leverans och allt går så jävla smidigt. I like it.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0