Lördag!

Idag ska jag jobba. (Igen!). Jag ska jobba på Folkets park i Tomelilla. Helt ensam kock, men det ska jag nog klara! håll tummarna för mig! :)
Hade hellre varit ledig, för det ser ut att bli strålande väder idag! Hoppas att jag inte jobbar alldeles för länge idag. K sticker till Abbekås och jobbar vid 17 så sen lär jag vara ensam resten av kvällen! Men jag kommer nog vara rätt trött.

Jag skadade min fot lite på ÖP igår. Tappade ett bleck rätt på foten. Själva hörnan på blecket (djupare plåt kan man säga) träffade den där hårda knölen man har på sidan av foten. Och idag är jag ganska svullen och lite blå där. Gjorde ont att ta på strumpan! Jag är som elefanten Dumbo! Så jävla klumpig. Jag skadar mig alltid. I torsdes brände jag ju handen av soppan på jobbet och efter det så skar jag mig mitt i handen av ett golvgaller! haha. Att jag lyckas med allt! :)

Neee nu ska jag packa jobbeväskan!
Vi hörs ikväll maybe! :)





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0