Middag.

Nu har jag varit hos föräldrarna och käkat middag. Gott. Grönpeppar sås med kycklingfilé och kokt potatis och rostade rotsaker. Och till efterätt blev det kladdkaka som jag har gjort. Gott.
Farsan har precis kört mig hem (K har bilen).
K har provjobbat på ett nytt jobb hela påskhelgen. Abbekås hamnkrog. Hoppas han får det. Det ser lovande ut iaf.

Nu ska jag gå en liten runda med Nelly, sen ska jag slänga mig i soffan framför en film och mysa ner mig.

Tjejkvällen igår var mycket trevlig och mysig! Anna K kom också dit en stund. Riktigt kul! Så hon fick träffa mina vänner. Hon skjutsade hem mig till Ystad inatt. Hon är en ängel! Hur var det nu Anna? Med svarta vingar eller glorian på sne? :) Du är störtskön! ♥

Ha det!



Postat av: Anna

Lite av båda skulle jag tippa på :)

2010-04-08 @ 18:20:47
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0