Onsdag.

Gjorde en Gina Tricot beställning igår. En jeansskjorta och en bikini. Vi får väl se om det är snyggt, annars åker det tillbaka! Jag är lite osäker på alla tre sakerna jag beställde. Men det är så snabb leverans från Gina Tricot, så man kan lika bra beställa och få hem det, och sen skicka tillbaka! :)

Vaknade och kunde knappt röra höger arm idag, pga min axel! Jag hatar den! Det blir så när jag är igång och jobbar mycket. Hmmm... Ja, kul är det inte. Känner mig helt handikappad, för det har satt sig lite i nacken med.
Jag kan tänka mig att det var de 61 landgångsmackorna jag gjorde igår eftermiddag som har satt igång det! Monotoma rörelser är inte min grej! Bra att arbeta som kock då! :) Nej inte riktigt kanske!

Att man sen vaknat med huvudvärk (idag igen!) gör inte saken bättre.
Nu blev detta en gnäll blogg! Men det får man ta ibland!





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0