Perfekt.

Det gick bra idag på Folkets Park i Tomelilla. Maten blev god. Det var slottstek, potatis, sås, grönsaker och gelé och gurka! Och chokladmoussé tårta och wienerlängder med glasyr! De var så nöjda så!
Känns skönt att jag har fixat en av dagarna. Nu är det bara 5 dagar kvar! :)
Nu är jag trött som en gnu, men det är inget ovanligt!

Trist väder är det också, det blev aldrig någon strålande sol. Men det gör inget, jag har ändå jobbat ju ;)
Ikväll blir det mys i soffan med Nelly! :) Men känner jag mig själv rätt så somnar jag väl i soffan! :)


Later.



Postat av: Anonym

Du är bäst, du klarar allt!

2010-04-17 @ 19:17:17
Postat av: angelica

Tack! :) Vem är du?

2010-04-18 @ 09:20:23
URL: http://wippzi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0