Skärtorsdag.

Om jag försvinner så har jag bara stuckit iväg till Blåkulla. Om vi inte ses där så kan ni väl alltid slänga iväg ett sms någongång? ;)



Har faktiskt varit ledig hela veckan. Rätt skönt faktiskt, för sen kommer jag jobba större delen av april! Det blir nice med cash! ;) Kan behövas, nu när man har med Försäkringskassan att göra igen. (Får a-kassa där ifrån). För när man har med dem att göra så blir man inte rik kan jag lova er. Man ska vara glad om man ens får ut pengar därifrån.
Jävla system. Att det ens får lov att gå till på detta viset? Aja, irriterad på dem kan jag vara någon annan kväll.
Ikväll vill jag vara glad.
Jag och K har ätit en god middag och nu väntar vi på att Anna och Emil ska ringa så vi kan möta upp dem och gå en promenad i det härliga vädret. Och grabbarna har lovat att inte gnälla över promenaden ;)

Igår var jag och hälsade på på Lövestad skola. Saknar ju Ulrika! :) Det var en trevlig fika. Kul att se henne igen!
Sen var jag hos optikern, sjukgymnasten och så var jag på däckfirman och slängde på sommardäcken!
Han sa att om 2-3 månader så behöver jag köpa nya sommardäck!
Välkommen skatteåterbäring! :)
Kunde inte kommit lägligare (stavning?). Men jag får ändå kvar av skattepengarna, så det blir att spara en del och köpa mig något riktigt fint för en liten del av pengarna. Är lite inne på vita converse skor. Vi får väl se vad jag känner för just då! :)

Idag har jag bara städat, tvättat, lagat mat, förberett efterrätter till tjejmiddagen på lördag hos Emelie.
Fan vad jag är duktig! :)
(Ingen annan berömmer mig, så då får man göra det själv). Nejdå, K sa att här var fint! ♥

Nej, nu ska jag göra något vettigare. Typ väcka K som har somnat i soffan! ;) Gulle.
För snart är det promenadskorna som ska på fossingarna!





Postat av: Lavransfredrikke

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-04-04 @ 10:16:25
URL: http://lavransfredrikke.blogfuture.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0