Söndag.

Helgen har varit sjukt lugn. Igår såg jag nog tre filmer. Och så var jag ute och promenerade. Det var ungefär så min dag såg ut. På kvällen ringde Anna och Emil och tyckte att jag skulle komma hem till dem, så jag slapp sitta hemma i min ensamhet.
Så vi såg en film (en till!!!) och skrattade åt den sjuka filmen! " I Love you man" hette den. Riktigt rolig film!
Idag har jag inte gjort så mycket. K har kört till jobbet. Jag har precis pratat med Anna K. Hon ville att vi skulle komma dit och grilla ikväll, men K jobbar som sagt. Hon försökte bjuda på middag igår också, men då jobbade han också!
Varje gång Anna och Martin har ringt och försökt bjuda oss på middag så har vi inte kunnat! Haha, hon skiter nog snart i oss! ;) Haha gumman, går det bra för dig och dina middagsplaner? :) Vi får planera typ 4 månader framåt, var det inte så du sa? Hihi!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0