Tralalala...

Jepp, då har man varit på arbetsförmedlingen och lämnat in papper. Riktigt kul! Hummmppff..
Jobbat idag. Är trött som en gnu, fast mest i min axel. Den där sablans axeln. Någon som vill byta mot min axel?
Imorgon ska jag till ögonmottagningen och kolla ögonen. Se om det är dem som orsakar huvudvärk... Jag trodde jag skulle dit kl 9.50 för det har jag skrivit i min kalender, men på mitt kom ihåg sms och på min kallelse står det 10.50, så vi får väl hoppas att 10.50 är rätt tid. Mitt i lunchrusningen på jobbet, men vi får hoppas att det löser sig ändå!

Nu ska jag peta lite mat i munnen, sen ska jag ut och promenera!

Later.



Postat av: Anna

Är det bara det så kan du få komma hit och hjälpa oss i trädgården!!! Hehe

2010-04-08 @ 20:42:22
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0