Valborg.

Ja, då var det längesen jag uppdaterade. Men det är fint väder, vem orkar sitta inne och glo framför en dator då? ;-) Ja. Valborgsmässoafton idag då. Tiden bara springer iväg. Om mindre än en månad är det dags för Lillebror och Sandras bröllop. Det ska bli så himla roligt! Ser verkligen framemot det. Jag var ju tidigt ute och hitta en klänning jag tyckte om, men den har Ceasar (katten) lyckats riva en maska på, så den kan jag inte använda på bröllopet.
Så jag har fått köpa en ny. Det blev en blommig klänning från H&M.  Aja, nog om det!

Idag har jag spenderat dagen på jobbet. Diskmaskinen gick sönder idag så jag har fått handdiska ALLT! Mindre spännande om jag uttrycker mig milt. :)

Ikväll ska vi grilla hemma hos Robin och Anna tsm med Lillebror och Sandra. Ska bli trevligt. Synd det är jobbedag imorgon. Men det får gå ändå. :)

Ha en trevlig valborg!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0