MY GOD!

Idag är dagen här. Dagen med ett stort D. Lillebrors bröllop. Vi var i festlokalen till kl 21 igår kväll och fixade. Det blev superfint! Och imorse vaknade jag kl 06.15 och var så nervös, för jag ska ju vara toastmaster. Hoppas jag inte kommer börja gråta när jag håller tål. Jag blir alltid så rörd.
Jag ska klara detta, så är det bara.

Har redan varit ute med nelly på promenad och tagit mig en härlig dusch. Benen är rakade! :)
Och jag ska snart bege mig mot Lunnarp och hämta bruden. Och lämna henne hos frissan. :)
Sen är det min tur att bege mig till frissan.

Ohhhh, vad jag är nervös. Det är inte jag som ska vara nervös, det är lillebror och Sandra. :) Men det krävs mod att ställa sig upp och prata inför alla. och det kommer jag ju göra några ggr under kvällens gång i och med att jag är toastmaster.

Neee nu ska jag sticka.

Och jag önskar Joakim och Sandra en underbar dag!



Postat av: Linnea Isabelle

Tjenaretjenare!

Har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iPhone skal från mirabling.se.

Om du inte har en iPhone själv kan du ju alltid överraska någon annan! oooch ursäkta mig så hemskt mycket om du inte vill ha sån här reklam :)

2011-06-02 @ 19:28:29
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0