1 år med pojkvännen!

Igår den 13/4 så fira jag och Kristoffer 1 år tillsammans! Dagen började med lite mys, sedan baka jag en rulltårta!
Farmor o Farfar kom och hälsade på på eftermiddagen fick lite påskpengar och en blomma!
Kl 20 skulle jag och pojken ut och äta. Vi blev bjudna på en fördrink i baren av dem som jobba där för det är min praktikplats och plus att Koffe har jobbat där. Sedan blev det god mat!
Sedan vandra vi och köpte lite godis och sedan bar det hem till vårt kära hem!
Kl blev 23:09 (vårt klockslag, då vi blev tsm förra året) just när klockan blev så mycket så tog koffe fram en present till mig och i presenten låg det en ring, en förlovningsring. han fråga mig om jag ville förlova mig med honom. och jag grät av glädje :) och svara ja!
sedan var jag tvungen att ringa mariella och berätta det och hon var ute och körde då så hon kom in o gratta! ringde även martina o berätta! och hon blev glad för vår skull. sedan blev det mys för hela slanten!
Perfekt dag! :) Älskar dej hjärtat!

Idag har vi varit och handlat o så till ikväll, för då kommer henke och anna o umgås! :) blir väl lite spel o snack! :) och just nu är Mogge här o umgås med oss!

När jag ringde mamma imorse och berätta blev hon jätteglad! :) hihi. även min kära far! Koffes mamma visste ju redan om det :) hihi. skitkul iaf.!

ha en trevlig påsk! :) pusshej!



Postat av: Jynka

grattis till förlovningen

2006-04-17 @ 10:31:51
URL: http://blogg.jynka.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0