Klämt fingret

mitt i all stress idag under lunchen på praktiken så klämde jag fingret. skönt? nej inte precis, hade inte tid att ta hand om det då  så fick vänta till jag fått ut maten. o då blödde det ganska mycket! men men. d e sånt man får ta. brände mig i ansiktet i fredes ju. har en snygg blåsa på hakan... grrrr.
skulle rengöra stekbordet. o då skvätte oljan upp i huvudet på mig. det gjorde ont. men man får tåla lite när man jobbar i ett kök!

på fredag kommer älsklingen hem. har varit utan han nu sen förra måndagen! suck. jobbigt.
ska bli skönt att ha dig hemma. vi ska göra en massa roliga saker i helgen!
mogges 20 års fest och grilla på valborg kanske ;)

får väl välja ut ringar oxå i helgen ;) så han oxå får en förlovningsring!

ha d fint. ska äta nu sen umgås med mariella.!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0