Måste säga

att min hudkräm Dove summer glow var väldigt bra :) har redan fått lite finare färg på huden ;) Det var ett kap, köp den :)
dove summer glow


Saknar älsklingen som fan, fick reda på igår kväll att han ska va borta i två veckor till. han kommer hem imorrn o e hemma tre dagar sen ska han va borta tills den 12:e igen. asjobbigt. blev rätt ledsen! men imorrn kommer du o vi får vara lyckliga hela helgen :) älskar dig!

Kristoffer och vår söta Ceasar
Saknar dig! (se så liten Ceasar var där!) hihi


Nu ska jag snart iväg till praktiken. börjar 16 o slutar 22 ca. har umgåtts lite me mamma o farsan idag :) o myst me kissarna! hihi!

56544-9

där praktiserar jag :)


Min nya väska har gått sönder. ska ner ti väskaffären sen innan jag ska jobba. den ska fan hålla i tre veckor! så är det bara!

älskling, kom hem nu. inte imorgon. UTAN NU! :) saknar dig så!





Postat av: Emelie

Dove summer glow är grymt bra! jag är jättenöjd med den :)

2006-04-27 @ 19:03:23
URL: http://eemelie.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0