Tråk-dag-som-jag-vill-ska-gå!


Idag är det allmänt tråk. Tråkigt väder, tråkigt utan älskling, allt är tråk... usch vad det är synd om mig, såna här dagar borde inte få finnas. usch. puhhh. stackars mig! tyck synd om mig.... bröl.

Praktiken gick iaf bra idag, hann göra salladsbuffe, baka 10 limpor bröd, göra ragg-munks smet, strimla paprika och lök inför morgondagens lunch, diska, stå i luckan, städa hela köket, rensa i kylen o ställa snyggt. och andra saker som jag inte kommer ihåg.
känner mig nöjd med dagens insatser iaf.
Jag fattar inte hur folk som jobbar i en affär kan bli trötta av att stå vid en kassa? testa vara i ett kök en dag så hade ni dött, men lilla jag klarar det. men jag skrattar bara när min kompis säger hon är trött när hon har "jobbat" dvs stått vid en kassa hela dagen ;) LOL.

Jag saknar Kristoffer väldigt mycket. Han är ute i skogen och tältar med lumparkompisarna o befälen och gör olika övningar, men blev glad att han ringde mig precis, han smög bort för att ringa mig :)

Ikväll blir det en titt på mariellas nya bil :) och kanske en pratstund?


Såna jeans vill jag ha, men plånboken säger NEJj! :)

R&R jeans





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0