Batterinivån låg.

Ja, batterinivån på mobilen är jävligt låg.

Imorse var jag hos optikern (igen!) och valde ut glasögon och han hade en undersökning. Det blev Replay bågarna. Svarta och rosa. Dom var väldigt fina. Men det blev ganska dyrt 4500kr. Men mina glas kostar asmycket. Men jag ska ha dem länge ju!

När jag kom hem till Ystad igen så gick jag och älsklingen ner i stan. Och shoppa lite. Han köpte en fin höstjacka, och jag fick en sjal och ett halsband. Köpte även nya gardiner, duk och kuddar till vardagsrummet.
Inhandla även mat. Som älsklingen ska tillaga medans jag är och kör med körskolan. Ska dit 17.35. Orkar egentligen inte idag. Men får väl köra.

Just nu är Lillebror här. Han ska på körkortsteori idag igen.

Och ikväll blir det som sagt god mat med pojken, (även lillebror kommer sen igen) och så blir det mys i soffan. Idol ikväll och det kan man inte missa.

Ha det fint!

Jag är så trött idag.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0