Begravning.

Idag anlände dagen då Martinas mamma Rose-Marie skulle begravas. Kyrkan var smockfull, begravningen var fin. Det piffade verkligen upp allas humör när dem spela den livliga låten på slutet. En rockig låt som typ alla satt och digga till, mitt i allas sorg.
Jag blev väldigt ledsen jag med, även om jag inte kände henne, men när jag såg min kära vän Martina vara så ledsen så kom tårarna. Och när man såg alla dessa vackra blommor som låg i kyrkan, det var vackert.
Nu är det över och nu ska jag hjälpa Martina gå vidare, visst sorgen kommer alltid finnas kvar men man kan lära sig att leva med det. Hon vet iaf att jag finns där för henne. Det var verkligen fint.

Martina, jag vet att du klarar detta! Lova mig det! Men jag vet att du är stark.

Vila i frid Rose-Marie.
En sista hälsning!
Kram Angelica



Jaha, till något annat! Lite gladare samtalsämne kanske.... Jag va och umgicks med Tess nu ikväll. Det var trevligt! Få prata om lite annat, hon var så förväntansfull nu när hon ska flytta hemifrån nästa vecka. Även hon ska bli en stoooooor flicka :) Jaha och nu är jag hemma i vår tomma lägenhet igen. Koffe jobbar ju och jag är här. Jag ska ju upp och jobba imorgonbitti. Sen ska jag till mamma och farsan imorrn och käka middag och umgås lite, Koffe jobbar ändå ju.

 Koffe, tack för du följde med idag som stöd.

Tess, du betyder mer än vad du tror.




Postat av: Kasparelle

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-04-16 @ 11:48:32
URL: http://kasparelle.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0