Fin fint.

Idag var jag hos optikern ju, och han sa att mina linser håller några månader till. Så det var toppen! Nu titta jag på glasögon med, ska dit och göra en glasögonundersökning på torsdag. Har redan tittat ut ett par som jag passa bra i, ett par Replay glasögon. Själva bågarna är mörkrosa och där framme där glasen sitter är dem svarta. Det var breda bågar på sidorna. Dom var väldigt fina. Själva bågarna kosta 1500 och glasen kosta 2800. Typiskt mig som har så dålig syn :(
Har bågarna hemma och har på mig dem då och då framför spegeln. Måste ju verkligen gilla dem till 100 %. Men men, jag tror att det blir dem. Ska höra med Koffe med o se vad han tycker.
Hitta även ett par skitsnygga Gucci glasögon de fanns med en massa olika färger. Men deras bågar passa ej min ansiktsform. Men annars hade valet lätt blivit Gucci.

Sen var mamma och jag o handla. Inhandla nya gardiner till sovrummet (panell längder), en ny tvättkorg (en vit korg med tyg inuti), en ny vas och lite annat smått och gått till hemmet. Det känns som hela min lön har gått till inrednings saker och möbler. Men det börjar verkligen bli fint här. Nu får man börja spara, men som tur är så är det snart den 15:de igen då vi vikarier på Vigs ängar får lön. Då ska jag som sagt köpa glasögon, sen ska jag spara en del :)

Usch vad ensamt här är... Tur Lillebror kom idag med och hälsa på innan han skulle på körkortsteori. Han kommer sen efter med och väntar på sitt tåg.

Suck. Vad här är kallt dessutom. Fryser. Märks att det börjar bli höst. Brr.



Postat av: Syedheidi

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2010-02-09 @ 08:08:29
URL: http://syedheidi.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0