Hurra

Nu är idioten borta från jobbet! HURRA! HURRA! Och han erkände allting också efter många lögner. Han skyllde alltihop på mig och Gun-Britt. Men men, hans samvete svek han så han var tvungen att erkänna. ÄNTLIGEN! skönt att slippa arbeta med honom imorgon! :)

Igår var jag på Ikea med mamma och farsan! Köpte nytt databord, ny sängstomme och en massa nya lampor och smått och gott till lägenheten. En ny hatthylla med! :) Och skitsnygga tavlor till hallen.
Det har blivit jättefint här, nu börjar det likna något. Det är så kul när man köper egna möbler tillsammans och bildar sitt eget "bo"! Det är så kul med nått nytt och slippa ha en massa möbler som någon inom familjen har haft innan. Men så är det när man flyttar hemifrån. Man lånar och får saker, men nu snart så har vi alldeles egna saker. Det är bara soffan och lite till kvar. :)

Hatthyllan och sängstommen. Kunde ej hitta datorbordet på Ikea's hemsida.

Idag ska jag bjuda mamma o farsan på middag! Som tack för igår! Och jag bjöd in morfar med så slapp han laga mat. Hihi- tonfiskgratäng blir det. MUMS. Koffe jobbar tyvärr, men nu slipper jag iaf sitta ensam ikväll.

Koffe har fått jobb efter lumpen med. Kanon. Nu är det bara jag som väntar svar från det stället i Ystad, det verkar lovande iaf. :) I så fall har vi båda två jobb i Ystad så det är kanon att slippa lägga ut en massa pengar på pendling! :)

Ha d hallon.



Nu har mamma, farsan och min kära morfar varit här och ätit middag. Maten uppskattades, och det är kul att höra att dem gillar maten. Man är inte kock för ingenting! Haha.
Har till och med hunnit att diska undan. Duktig. Klapp på axeln! Sitter här ensam nu, för pojkvännen är fortfarande iväg och jobbar han är väl hemma 23 ikväll.

Tess och Jerry skulle kanske komma inom och hälsa på mig och checka in möblerna som köptes igår!

Och i denna vecka får jag nog ringa veterinären så jag kan kastrera mina två grabbar Ceasar och Teddii. Det var inte uppskattat när vi upptäckte att dem hade kissat under tv-bordet. Kan vara att dem är könsmögna. Så det är lika bra att göra det nu.





Postat av: Patrikmarlen

I really enjoyed it. You have done a great job.

2010-02-26 @ 09:15:41
URL: http://patrikmarlen.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0