Jobbat

Idag har jag jobbat, tsm me Ann igen. Vi har fått stå och handiska allting idag för vi håller på att få en ny diskmaskin installerad! Jippi!
Jag fick skitont i ryggen under allt diskande. Hoppas det går över snabbt.

Har precis kommit hem, ska hoppa in om i duschen. E helt slut så jag ska väl piggna till där. Sen ska jag ta en promenad bort om till kellys, där pojken jobbar och prata me han lite, ser han knappt ju. Han börjar jobba när jag slutar jobba! Drygt. Men ska bort om sen tänkte jag. Sen ska jag vandra vidare bort om till Tess. Hon hade lite kläder som hon inte ville ha mer så jag fick titta igenom det! :)

Sen ska jag ta det lugnt ikväll, tror jag!
Ska se om jag får tag på farfar så skulle han kanske kunna komma in till mig och sätta upp hatthyllan och tavlorna. Vi har betongväggar ju så vi kan inte sätta upp det själv. Får väl se, Koffes "pappa" dyker ju aldrig upp och jag vill ha klart det, så ska se om jag får tag på farfar. Man vill ju inte stressa på Tommy i heller så farfar kan säkert komma in, så kan han ta med sig farmor så kan jag bjuda dem på kaffe :) Det uppskattas alltid.

Ha en underbar kväll.

P.S Hösten är på väg! Så mörkt det börjar bli, brrrr. D.S                                             



Nu har jag varit borta och hälsat på Tess. Hon hade rensat ut sin garderob så jag fick en jättesöt kofta och ett linne och en kjol. Koftan var verkligen super-mega-söt! :)
Nu ska jag poppa lite popcorn och kolla på tv. Ska även dricka lite apelsinjucie. Är väldigt sugen på det!




Postat av: Anonym

Tänk på att det är många som läser. Det finns orsaker till allt.

2006-08-16 @ 09:02:22

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0