Ledig

Igår jobbade jag alldeles ensam i köket. Väldigt tråkigt. Ingen att prata med. Men sen var jag snabb igår så jag va klar med kvällsmaten väldigt tidigt med. för det var varma mackor så dem kunde jag förberedda. Så jag gick in på en av avdelningarna och fikade. Sen kom pappsi och hämta mig :)
Efter det så åkte jag med pappsi hem till dem. För mamma o farsan bjöd på middag. Och deras vänner skulle komma dit. Sen blev det även poker. Jag kom trea första rundan, vann ingenting. Andra rundan kom jag tvåa och vann 40 kr :) Så kvällen var trevlig och mamma hade lagat god mat som vanligt! :)
Sen tog jag tåget hem till Ystad och gick och mötte upp pojkvännnen på Kellys där han jobbar.
Sen gick vi hem och titta på tv.

Idag är vi båda lediga (HURRA!!). Så idag har vi passat på att städa lite, bytat påslakan i sängen. Jag har ju köpt nytt så det blev fint (!). Vi har till och med hunnit att käka på Makedonkan.
Och senare så ska vi till Koffes föräldrar och käka middag. :)

Och nu är jag tyvärr arbetslös. Ja okej då, jag har 5½ timme kvar att jobba på onsdag, men det är inte så mycket. Så jag ska till arbetsförmedlingen imorgon. (suck)... Usch bådar inte gott att vara arbetslös. Men men, skicka iväg en ansökan om ett jobb i malmö i förrgår och idag skicka jag iväg en ansökan om ett jobb i Lund. Och har skickat iväg några innan. Och jag måste få tag i en person på ett ställe som verka rätt lovande. Så det återstår och se vad som händer.

Ha d hallon.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0