Ledig.

Igår var jag ledig och idag med! OJOJOJ två dagar i streck! Rätt skönt, igår var jag hemma hos föräldrarna. Och på kvällen var jag med Martina, hon fick lite kläder av mig och sen satt vi och prata rätt mycket. Hon behövde nog det.
Idag ska också hem till föräldrarna, har fan inget att göra. Skulle egentligen tvätta idag men åker hellre och umgås me någon dem få dagarna jag är ledig. Så pojken får tvätta imorrn, iaf från 14-16 hinner han tvätta 1-2 maskiner, sen kommer jag och tar över!

Så idag vet jag inte vad som händer. Bara till Tomelilla som sagt till föräldrarna. Försökte tvinga dem till IKEA idag, men dom ville inte. Ville handla saker till hallen. men men, får bli en annan dag.

På lördag blev vi bjudna till Koffes halvbror Daniel och hans flickvän Sofie.. Han fyller 30+ någonting. Vet ej riktigt vad han fyller. Va och köpte present innan. Sen på söndag ska jag och Koffe till Eva (hans mamma) och fira henne, hon fyllde år i söndes. Det blir iaf inga sena kvällar, ska ju upp och jobba.

Saknar dig älskling. Kom hem nu. NU......NU.... bums.......nu




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0