Mysig kväll.

Idag har jag jobbat, varit alldeles själv i köket idag. Men det var inga problem, det klara jag bra.
Ska även jobba imorgon helt ensam då med. Men det ska nog bli mat imorrn med ;)

Sen när jag kom hem bestämde jag och älsklingen oss för att gå ut och äta. Så det blev på 'La Cardinal'. Vi åt plankstek. Det var gott och väldigt billigt, så det rekomenderar jag. Sen blev det en promenad ner till hamnkiosken där vi köpte varsin glass. Sen gick vi bort om till Marinan. Och vandra sedan upp till vår kära vän Eric. Han och hans flickvän(?) och Eddie och Kanya var där. De drog ner tapeter i lägenheten, det var renovering på G. Vi gick bara inom och sa hej sen nu har vi vandrat oss hem till vår lägenhet. Och nu är jag tröt i fossingarna, först efter jobbet och nu efter promenaden. Men det var det värt. Himla härlig promenad med älsklingen. Hand i hand. Det är så det ska vara!

Nu ska jag gå bort o lägga mej i Koffes famn och somna, sen får han väcka mej när vi ska gå och lägga oss.
Ska som sagt upp och jobba imorgon.


Ha det fint. Godnatt.
/Angelica




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0