Optikern

Idag ska jag till fabror Optiker. Han ska rota och titta i mina ögon. För nu är det dags att beställa nya linser. Ska även kolla upp lite vad glasögon kostar. Vill ha ett par riktigt snygga. Har sett ett par snygga bågar från Tiger of Sweden och Replay, även från D&G och Prada.
Men men får väl börja med linser det är väl ungefär det jag har råd med nu. Så idag bär det iväg till Tomelilla. Vill inte byta optiker, jag har gått hos samma optiker sen jag var 4 år. Så det känns tryggt att gå där.
Efter optiker besöket så ska jag gå hem till mamma och umgås. Hon är ledig idag. Sen vet jag inte vad som händer. Blir kanske mat där med? Sen ska vi nog hämta mina tack-kort hos Bosse Lasson från studenten.

Sen ikväll blir nog jag alldeles ensam. Pojken kommer inte hem ikväll.
Kan se om Tess eller Mariella (Mella) har tid med mig. Det är ju "Desperate Housewifes" ikväll så jag klarar mig säkert om ingen har tid med mig. (!)

Blev väckt av telefonen imorse. Det var Vigs ängar (sommarjobbet), dom undra om jag kunde hoppa in och jobba nästa torsdag och fredag kanske, och visst kan jag det! :)
Ska ju dit och jobba några timmar imorgon med. från 10.30 - 16.00. Dom skulle ha möte.

Nu ska jag göra frukost, sen ska jag duscha sen ska man ta bussen till Tomelilla.

Ha en fin dag!



Postat av: Lauritzmarlen

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2008-10-15 @ 10:38:19
URL: http://lauritzmarlen.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0