Regn, regn, och lite mera regn.

Idag har jag jobbat (oj, sällan). Tsm med Gunilla. Och det gick väl bra. Har bakat en del, gjort bruna bönor och pajer och plockat plommon. Och en del annat. Det kändes trögt att jobba idag. Har varit ledig två dagar nu. Måndag tisdag.

Måndagen spenderades med mamma, moster och kusin. Vi tog en tripp till Ullared. Hittade massor av prylar till lägenheten. Och rengöringsmedel och schampo och likande. Jag hitta två fina skärp med, jag har stått och tittat på dessa två skärpen på JC, men där kostar dem 500 kr st, jag betala 50 respektive 80 kr för dem. Så det kan man väl säga att det var ett kap. Det finns kanske småfel på dem? Jag vet inte, tyckte dem såg exakt likadana ut, saddler skärp precis som på JC. Jag blev iaf glad. Hitta även lite tröjor och varsin vinterjacka till mig och älsklingen. Vilka kap, och det var schyssta jackor för de priset. Visst jag hade kunnat köpa snyggare men dessa kosta bara 200 kr st, så man kan ha dem denna vintern. Och tröjorna var vanliga t-shirtar. Även dom funkar, är det så billigt så kvittar det om de inte håller så länge!
Jo, det var en trevlig dag tsm med mamma.
Mamma ska upp där imorrn igen med farsan. Så dem ska köpa en fritös till mig och Koffe.

Tisdagen var jag, Koffe och mamma hos veterinären och kastrera katterna. Sen var vi hemma hela dagen och tog hand om dem, dom var rätt sjuka av det lugnande medlet dem fick. Men det var mysigt hela dagen. Sen jobba Koffe på kvällen och jag mös med katterna :)

Och idag har man som sagt jobbat. Och ikväll ska jag kanske umgås med Mariella. Vi får väl se vad som händer. Börjar bli lite deppig inför fredag. Det är då begravningen äger rum. Stackars Martina. Jobbigt, att dra upp all sorg igen. det har ju ändå gått en tid nu. Stackare gumman. Finns iaf där för dig.

Nej duschen kallar. Haj!

P.S Var tog det fina vädret vägen? Det bara regnar, och regnar! D.S


Gud vad jag är trött idag, jag har hunnit sega ner mig på dessa två dagarna känns det som. Det blev inget lek ikväll med Mariella. Vi ska leka imorgon istället. Ikväll ska jag bädda ner mig i soffan och tända en massa värmeljus. Det är så mysigt.

Nu när jag inte bor med mina föräldrar har jag upptäckt hur mycket jag egentligen tycker om dem. Jag har inte tänkt så mycket på det innan. Men dom är fan bäst. Så mycket dom ställer upp för mig gör ingen annan! Jag tycker verkligen om dem skitmycket. Har fått en sån bra kontakt med mamma nu också, så som vi kan prata nu gjorde vi aldrig innan. Så det känns skönt! Jag tackar gud för att ni finns.



Postat av: Joakim

Men din bajs, jag då :( tycker du inte om mig :(

2006-08-28 @ 08:37:55
Postat av: Kaisarah

Informative website! Thanks!

2008-10-31 @ 14:57:17
URL: http://kaisarah.myblog.de

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0