Regn.

Idag har man jobbat. Tillsammans med Ann (en av morsans kompisar). Och det gick väl bra! Jag gjorde köttbullar och gräddsås till middag. Dagen gick ganska snabbt idag faktiskt.
Sen hade Ann och jag följe för jag skulle egentligen ner till stationen i Köpingebro, men Ann och hennes man Micke skulle ändå in till Ystad och handla, så jag fick skjuts och jag visa dem lägenheten. Dom har ju inte varit här innan. Dom tyckte den var mysig. Vilket dom har alldeles rätt i :)

Jaha, när jag sluta jobba så börja Koffe jobba. Det är så typiskt. Man hinner knappt se han nu under hans semester, jag bara jobbar och han jobbar. Men man får tänka på att det blir pengar av det!

Jag fick fågelbajs på mig innan. Dumma fågel som bajsa på min tröja. Fast jag bara skatta för det var inte lönt att bli arg, tur ingen såg det iaf. Haha.

Ja, idag kommer Mariella hit och spanar in de nya möblerna. Längesen jag prata med henne.


Ha en underbar kväll i regnet.



Postat av: Mariusfelicia

Great site, keep up the great work

2009-09-21 @ 12:17:41
URL: http://mariusfelicia.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0