Seg.

Idag har jag jobbat (hum börjar bli en vana att skriva det). Det var segt, han jag jobbar med gör ingenting. Han bara sätter sig ner hela tiden och äter kakor. Och gör han någonting så blir det inte riktigt rätt o allt tar så läng tid. Det är så segt. Han kan inte ens göra saker rätt. Hur svårt kan det vara att skölja av sallad på rätt sätt? Den sortens sallad måste man ta blad för blad för annars blir det inte rent, men det fattar inte han och det går inte att säga någonting till honom för han fattar inte vad man säger eller så säger han emot och tror att han vet bäst, YEAH RIGHT! Han kan inget om kök och tror att han ska "läxa" upp mig, Hahhaha Hallå? Jag har lite mer erfarenhet och 3 års utbildning. Vad har han? Ingenting, han har fått jobbet pga att hans mamma jobbar där. Men han borde inte jobba där. för han kan verkligen ingenting. Också går han och sätter sig och fikar hela tiden. Han skiter i om jag står och har fullt upp. För jag får ju göra allt. Han bara går. Är måttligt irreterad.
Och riktigt seg. Typ som en seg råtta, då förstår ni kanske hur seg jag känner mig?
 56544-24

Pojken var hemma innan en snabb visit. Han har åkt tillbaka igen, men jag hann iaf pussa honom lite :)
Har även hunnit med att shoppa tsm me Martina, eller ja hon shoppa och jag var smakråd. Hon hitta fina jeans och fint linne och fina örhängen!

......Och nu sitter jag här och är måttligt uttråkad. Blir väl lite tv-tittande. Är ledig imorrn. Yiiiihaaa. Ska hem om till Tomelilla och hälsa på föräldrarna. Längesen nu... suck.. Ska bli kul!

Och så måste jag tvunget skicka en grattis hälsning till Johanna (Koffes storasyster) som fyller 23 år idag! Gratulerar.

Ha det fint.

Kom hem nu älskling! Vill ha dig hemma, utan avbrott hela tiden.




Postat av: Johanna

Taaack. :) Kram

2006-08-01 @ 21:15:08
URL: http://headmusic.blogg.se
Postat av: Paris Hilton

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-11-29 @ 10:59:25
URL: http://paris--hilton.blog.de

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0