Skum

Ja, jag fick en skum kommentar på mitt senaste inlägg? Fatta ingenting, men det är kanske inte menningen.

Idag har jag jobbat tsm med Maivi. Jag gjorde det vegetariska, efterätterna och salladen och skala potatis idag. och sen städa jag hela matsalen plus en annan stor lokal.  Stod även och handdiska lite idag med, sen kom den snälla farbrorn som hade hand om diskmaskinen och satte dit diskmedelsbehållaren och så, han var så snäll och gjorde det innan lunch så vi kunde diska all lunch-disk i maskinen :) Finemang!

Nu har man kommit hem och allt, träffa Ann's barn på stationen innan (Sarah och Lollo). Även dom skulle in till Ystad, så dom följde med mig hem och kolla på katterna och lägenheten :) Sen när dom gick, så gick jag bort o handla och nu ska jag snart duscha.
Kolla mitt konto precis, Lönen kommer på fredag inte fel att få så mycket pengar ;P Graaaw.

Nej.. men hej på er!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0