Trött

Japp, nu är jag väldigt trött. Har jobbat hela dagen idag med. Men men det gick väl ganska bra. Får min lön imorrn som sagt :) Ska bli väldans trevligt! Ska ner om till Titus Blue och bränna 700 direkt. Hitta ett par Killah jeans idag som jag la undan. Behöver jeans och det var värsta billiga priset. Jag ska köpa ett par väldigt mörka stuprörs jeans. Hon i affären sa att det var väldigt rätt nu i höst, lite mörkare nyans på jeansen och stuprör... Hett hett hett! :)

56544-34

Idag är även Kristoffer ledig på kvällen så vi har käkat taco och haft det mysigt. Och nu ska jag snart hoppa in i duschen sen ska vi gå en promenad.

På måndag ska jag följa med mamma upp till Ullared. Köpa hem lite schampo och sådant, väldigt billigt. Och det ska bli kul att göra något. Har mest jobbat i sommar, har inte hunnit med annat känns det som... :( Så det ska bli kul att göra något med mamma!


Ha en skön kväll.
P.S Ledig imorrn, Yeah. D.S
/ Angelica



Postat av: Toreline

Hope you enjoyed your visit.

2010-05-26 @ 09:52:01
URL: http://toreline.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0