2006

Vad har då varit de bästa med år 2006?


1 Januari: För att vi så snällt fick sitta och vänta på vår nyårstaxi hos anna och henke till 03.45. Utan att dem slängde ut oss! :)

14 Januari: Jag fylla 20 år. Vi hade en stor fest, tsm med min mamma som fyllde 40 år. Det enda trista den kvällen var att det var stöld på festen. Allting annat var super, okej förresten servitriserna sög kraftigt!

4 Februari: Jag flytta hemifrån. Jag och K blev sambos.

25 Februari: Jag och K fick Ceasar, söta norska skogskatten.

28 Mars: K fylla 20 år.

Någon gång i april: Vi fick Teddii, svarta bondkatten.

13 april: K och jag fira 1 år. K gav mig en förlovningsring och jag tog emot den! ( v )

9 juni: Studenten. Dagen kommer jag aldrig glömma.

Slutet av oktober: Jag får mycket jobb på Bollerup.

2 November: Lillebror fyller 18 år.

15 december: Stort julbord på Bollerup och då fick jag verkligen veta hur duktig mina arbetskamrater tyckte jag var. En skitrolig dag trots mycket slit.

24 december: Sjukt mycket juklappar till alla småbarn, tycker det egentligen är sjukt. Dom leker inte ens med det. Fick även reda på hur "uppskattad" man är av sin släkt. Nästa år kanske ni slipper mig?









Postat av: Jessica

Känner exakt samma sak som dig på de sista. nästa år kanske jag firar med Christians familj istället

2006-12-28 @ 20:40:58
Postat av: angelica

JessicA: MM jävligt kul släkt man har

2006-12-28 @ 21:29:42
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Gustavamal

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2009-02-17 @ 08:27:44
URL: http://gustavamal.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0