Borta bra, men hemma bäst?

Ja, då har jag kommit hem från mina föräldrar nu. Vi käka pizza och så. Andreas bor ju hos mamma och pappsen just nu på obestämd tid, vi vet inte alls hur länge han ska stanna. Så han är min nya "lillebror" nu! Eller nja, han räknas som en i familjen nu ju. Han ska fira jul med oss också. Sjukt att föräldrar kan slänga ut sina barn på det viset. Men tur han kan bo hos mamma och pappsen.
Sen snacka vi bara och jag lämna av alla julklappar.
Och när jag kom till Ystad med tåget så gick jag inom Kellys och sa hej till K. Han hade mycket att göra plus att han inte mådde bra när han gick. Han hade ont i halsen. Får hoppas att det går över.
Och nu har jag tänt ljus i hela vardagsrummet. Här är så mysigt nu. Grinchen är på tv:n just nu och jag smygtittar. Tycker den är ganska bra.
Jobb imorrn. Sen blir det middag hos farmor och farfar imorrn kväll och juklappsutdelning! Mysigt att K ska följa med.

Hoppas K kommer hem snart så jag kan stoppa om min sjukling! v



Postat av: Victorseline

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-07-29 @ 08:15:11
URL: http://victorseline.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0