btw

1. Firar du jul?
Svar: Ja
2. Vart firar du julen?
Svar: Jobb på lillejulafton - sen farmor, Jobb julafton - sen hos min familj, Juldagen - hos koffes familj.
3. Är julen viktig för dej?
Svar: Nej
4. Vad har ni på julbordet?
Svar: Revben, jansson, sill, ägg, köttbullar, prinskorvar, mackor, skinka.... you name it!
5. Julbakar ni?
Svar: Nopp, förr baka vi lussekatter och pepparkakor.
6. Dricker du glögg?
Svar: Ja.
7. Godast på julbordet?
Svar: Köttbullar och jansson.
8. Hjälper du till på julen?
Svar: Nej mamma fixar. Men jag brukade hjälpa henne med maten när jag bodde hemma.
9. Vad önskar du dej i julklapp?
Svar: Pengar, presentkort på Ikea, en Friis&Company väska (min har gått sönder), Björn Borg boxer till tjejer. M.m
10. Vad önskar sej ditt/dina barn i julklapp? (Har du inga egna barn går det bra med andras).
Svar: Har köpt kläder och lego till Koffes släktingars barn.
11. Vad önskade du dej i julklapp som barn?
Svar: Alltid kläder.
12. Vad önskade du dej i julklapp från 6:an - 3:an på gymnasiet?
Svar: Pengar (till kläder).
13. Äter ni godis på julen?
Svar: Japp, fast inte jag. Ischoklad och knäck är äckligt.
14. Tjuvklämmer på klapparna??
Svar: Självklart.
15. Kommer tomten?
Svar: Ja, jag tror det för småungarnas skull. Suck.
16.Tror du på tomten?
Svar: Nej
17. Vem är tomten?
Svar: Antagligen en av mina kusiner.
18. Äkta eller plastgran?
Svar: Plast - tål ej riktig.
19. Har du handlat några julklappar ännu?
Svar: Alla.
20. Vad har du köpt??
Svar: Shit the same.
21. Har du några julklappar kvar att köpa, till vem & vad??
Svar: Nopp.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0