BTW

Jag fick förresten godkänt på ett kapitel till i körningen. Landsvägskörning är avklarat. Nu är det alla regler inom stadstrafik som man ska få godkänt på.
Jag måste klara dem tre sista proven innan uppskrivningen också, jag försökte i måndes men gav upp efter fjärde gången. Jag klara inte dem. Bättre lycka imorgon. Träning ger färdighet, så sa alltid min gamla lärare Rune. Det känns som hundra år sedan. Men egentligen är det mindre än ett år sen jag gick i skolan. Det är konstigt. Känns som hundra år sedan. Aja, så är det. Nu bara rusar livet fram. Så snart är man 60 år och har barnbarn och skit. Gooosssh, vad jobbigt det lät med barnbarn - fast det är säkert en av de bästa sakerna i livet i den åldern, det säger iaf min farmor. Att det var en av de lyckligaste dagarna i hennes liv när jag föddes (första barnbarnet). Och idag är hon så stolt över mig, det säger hon typ alltid till mig.
Känns kul att veta att hon är stolt över mig!



Postat av: Sveinungerica

Great site!!!

2009-03-10 @ 10:24:08
URL: http://sveinungerica.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0