Fredag

Ja, då var det fredag i blodet igen. Dagen bröjade med en körlektion. var rätt seg. är inte rikitgt kry än ju. Men det gick rätt bra. Börjar bli nervös inför uppskrivingen även om det är ett tag till.
Sedan, vila jag en stund framför tv:n. Och sen vandra jag och älsklingen ner i stan. Skulle köpa en del till ikväll. Blir ju fest här, ska bjuda på kladdkaka istället för tårta. Det blir ingen utgång, knappt någon som ville dra ut, så vi ska bli här hemma i lägenheten! Och det passar mig utmärkt, så kan jag ändå ta det lugnt. Även om här är folk. Ska inte dricka ikväll heller. Jag ska bli helt frisk till söndag!

Efter en runda i stan så titta jag och pojken på "Jackass 2", och sen sa jag att jag var hungirg, då går min sötboll ut i köket och gör käk till mig. Pasta med en het räksås! Mums! Väldigt starkt, but hey, det kanske bedövar halsen :)
Sen diska han idag igen, världens diskberg. Han är så söt den dära Kristoffer! v

Ikväll ska vi umgås och ha trevligt.
Synd att inte Eric, daniella, mogge och fabbe kunde komma!


Ha en trevlig fredag!

56544-103




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0