Hahha

Haha, jag fick post innan. Från Alfa-kassan. Dom ger mig inga pengar denna månaden. Haha. Det var lite kul. Eller ja, dom behövde ej betala ut någonting, för jag har jobbat ihop mina pengar själv. Har fortfarande 295 dagar kvar av alfa-kassan. Grymt. Bra att veta iaf. När man sen inte har så mycket jobb. Som antagligen nästa vecka.

Jaha, idag har jag arbetat. Arbetat hårt. Haha. Njaa, hårt och hårt. Har hunnit med att skära mig i tummen iaf. Sköterskan på Vigs Ängar bara virra på huvudet. Jag brukar alltid skära mig när hon är där :)
Jag har stått och gjort mandelmusslor heeeela dagen känns det som. Men men, skönt att ha det klart. Så slipper vi att stå och göra dem på lillejulafton.
Sen när jag kom hem så drog Koffe till jobbet (jag slutar när han börjar, wiiiehooo! vilken lycka)....
Just nu håller jag på att tvätta. Segt som fan, men måste göras. Har hunnit med att handla också. Har köpt blommor med. En till mamma&pappi, en till farmor&farfar och en till Eva&Tommy. Julblommor. Som dom ska få när vi kommer till dem på lillejul (farmor och farfar), julafton (mamma&pappi) och juldagen (Eva&Tommy = svärföräldrarna).

Jag har blivit beroende av färsk ananas. Jag käkar det varje kväll. Men det är bra att käka ananas istället för godis :) Iförsej så dricker jag julmust, men det får man göra för det är jul!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0