Jag hatar söndagar

Ja, söndag är skit. Jag vakna med värsta andnöden imorse. Kunde fan inte andas. Hela halsen var tjockare än en vattenmelon. Och jag hade värsta hostan. Ringde mamma och var helt panikslagen (värsta jag vet är att inte få luft). Och jag hosta så jag spydde och allt. Jävla skit influensa eller vad det är för skit jag har drabbats av.
Blir inget jobb för mig imorrn heller. Ringde och snacka med chefen innan. Och hon sa att jag skulle stanna hemma.



Kristoffer kommer hem ikväll. Slippa sova ensam när man mår så kasst. Det ska bli skönt att ha honom hemma.

Nu, vila i soffan som jag har gjort nu i 4 dagar snart. Suck.



Postat av: Renejuni

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-01-14 @ 20:57:08
URL: http://renejuni.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0