Jävla mög.

Katterna väckte mig mitt i natten, det var då jag upptäckte att jag fortfarande var sjuk. Buhu. Vill inte vara sjuk längre. Katterna hade förvandlats till Terrorister from hell under natten märkte jag. Dom var psykopater. Dom hade slagsmål på mig, när jag försökte sova. Hårtussar flög överallt så jag tror hela sängen är täckt av Ceasars långa hår. Ni var ganska dumma imorse, men jag förlåter er. För ni är söta iaf! :)

Ska till fabror doktorn kl 14.00 och ta halsprov, bäst att kolla så det inte är halsfluss. För då kan jag få medicin ju. Det hade varit fint.
Sen bjuder morsan på middag, nice. Så slipper jag själv laga mat. :)

Jag har satt upp adventsljustaken och stjärnorna nu. Så nu är det gjort. Sluttjatat om det. Får väl ändå erkänna att dom jag har köpt blev jäkligt fina i fönsterna. Så idag är jag inte riktigt på samma "hata-jul" humör. Det är mest det här jävla pyntet. Fine, man kan ha enstaka tomtar men fan inte överallt. Sådeså!





Postat av: Edvardstella

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2010-01-04 @ 09:05:36
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0