Jobb & lillejulafton.

Dagen började med jobb på Vigs Ängar med Gun-Britt. Hade en jävla massa att göra idag tyckte jag.
Efter det så kom mamma och pappsen och hämta mig och K i Ystad, sedan körde vi till farmor och farfar. Där blev det middag och julklappsutdelning. Fick ett fint överkast till sängen (har själv valt) och 300 kr och K fick 300 kr och en trisslott och en chokladlåda. :)
Sedan vid kavrt i nio ungefär så stack vi. Då övningskörde jag hem. Det gick skitbra :) Mörkerkörning och allt....Det gick bra,
Och nu ska jag snart gå och lägga mig ska upp och jobba imorrn bitti. Suck. Kommer bli mycket att göra.
Sen blir det hem tilla familjen imorrn. Ska bli trevligt.
På måndag ska vi till K's familj. Det ska också bli skoj! :)

God Jul på er!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0