Kära mamma.

Ja, kära mamma bjöd på middag idag. Snällt av henne. Sen hjälpte jag henne att sätta upp hennes adventsljusstakar och stjärnor. det blev fint även där.
Sen körde snälla pappsen mig till stationen så jag kunde ta bussen hem. Tack. v
När jag väl satt och v'nta på bussen så märkte jag att den var försenad, och jag är sjuk så den kylan bådar nog inte gott.
Mitt i alltihop så kommer det en vakt utspringandes från Lidl (ligger bredvid stationen i Tomelilla), och griper tag i tre små fjortisbrudar.
Antagligen hade dom snattat någonting därinne för han drog in dem i butiken. PINSAMT.
Förstår inte varför man gör så.

Aja, blir inte förvånad, det var ju i Tomelilla.... Host host!



Postat av: Iamblogger

Very impressed!

2010-01-14 @ 08:18:45
URL: http://iamblogger.blog.ca

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0