Lista

Ditt namn: Angelica
Längd: 1.67
Spelar du något instrument: Nope.
Vem är snyggast: Jag.
Vem vet mest om dig: Koffe, Mariella, Tess och mamma.
Vad vill du ha just nu: En pojkvän som kommer inrusande genom dörren och ger mig en puss.
Vilka sjukdomar har du: Astma och glutenintolerans.
Fobier: Mörker (skogar och sånt skit) och insekter.

Känner du en snygg kille: Ja.
Har du körkort: Nej, men börjar väl närma mig.
Åsikt om jultomten: Onödig.
Vill du gifta dig: Ja.
Tycker du att du är attraktiv: Absolut!
Din hårfärg och frisyr: Brunt och blonda slingor. axellångt och uppklippt så jag har en ruffsig frilla! ;)
Skolväska just nu: Går inte i skolan. Men handväska är Friis&Company.

Har du glasögon: Ja, glasögon eller linser annars ser jag inget.
Hur ser din plånbok ut: Svart.
Favorittv-program: OC, Greys Anatomy, Top model, Desperate Housewifes, vänner, the war at home.
När ska du festa nästa gång: Ingen anning, nyår blir ju bara hemmkväll för alla andra är sega?
Vad köpte du senast: en present till Tommy och matvaror.
Hur mycket pengar har du: Fyrsiffrigt :) haha.
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Angelica!
Senast kramat: Ceasar och Teddii.
Vem sov du hos senast: Det var längesedan jag sov över hos någon.
Stjärntecken: Stenbock.
Ögonfärg: Bruna.

Kroppsform: Normal.
Kall favoritdricka: Coca cola (fy fy fy!!)
Varm favoritdricka: Te.
Alkoholhaltig favoritdricka: Xider - wasabi/lemon.
Säger ofta:        Eller inte, va?, ehh neee.
Saknar du någon: Ja.
Du fikade senast: En clementin precis.

Hur känner du dig nu: Trött.
Kan du laga mat: Ja.Jag är kock.
Vad pluggar du: Inget.
Vad tycker du om fötter: Det äckligaste på kroppen.
Är du smart: Ja!
Snarkar du: Ja, K säger det iaf.
Är du aktiv i skolan: Går inte i skolan. Men innan så kämpa jag för bra betyg.
Har du homofobi: Njaa. riktigt fjolliga grabbar klarar inte jag av. Sorry, men så är det.
När och varför grät du senast: Julafton. Why? Palla, berätta?




Postat av: Uilac

Very resourceful, thank you dave

2008-01-19 @ 08:54:37
URL: http://uilac.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0