Mår lite bättre.

Japp, vakna imorse och tyckte det var konstigt att inte halsen hade geggat igen av all hosta och crap som jag har haft innan. Men imorse kände jag mig nästan frisk? Vilken härlig känsla.
Men ska ändå va hemma idag ocg imorgon så jag kan vila upp mig för sen ska jag jobba tors, sön, mån, tis, ons, tors, fre och lördagen.
Och nästa vecka kommer det vara mycket. Julbord på Bollerup och min sista vecka på Bollerup.
Så det blir lugnt idag och imorrn, bara lite tvätt idag. För så mycket tvätt jag har, kommer inte bli kul att sortera.

Sen ska jag gå och handla lite mat och en present och blommor till Koffe för han MUCKAR idag. Hans sista dag i lumpen. så det blir god middag ikväll. Awww, mitt hjärta kommer hem till mig och katterna. :)




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0