Mår skit,

Jag mår verkligen skit idag. Imorse var det rent jäkligt. Kunde knappt andas så tjock halsen var. Suck. Har legat i soffan fram tills nu. Sett på CSI boxen. Är inte klar med den innu.
Ska gå bort till Hemköp nu och köpa hem lite saker så jag kan få mat i mig.
Det blir nog bakad potatis (dels för att det är så enkelt att slänga in den i ugnen, dels för att det är så gott). Med gräddfil, kräftstjärtar, rödlök och gräslök. Lätt som en plätt att fixa ihop. För jag orkar inte göra något annat idag. Är helt slut.
Mammsen och pappsen kommer in med tabletter sen till mig som kunde hjälpa mot halsen!

Nu, påklädning. Sen, hemköp!



Postat av: Hermanjenny

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2009-06-17 @ 08:07:28
URL: http://hermanjenny.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0