Men va fan...

Ja, jag gick upp 05.20 idag och gjorde mig iordning, mådde skit och ville inte alls men jag stack till jobbet. Jobba från 07.00 till 12.30 sen blev jag hemskickad. Dom tyckte jag såg alldeles för sjuk ut så jag fick inte jobba mer, dom trodde jag skulle svimma. Så jag har legat och sovit sen jag kom hem.
Pojken överraska mig med rosor också idag! Har ju namnsdag idag! (Angelica). Va gulligt av honom.

Och nu lagar han middag med. Så söt.
Vi ska ha festen imorrn, så är det bara. Men det blir ingen utgång. Vi umgås här istället, för det var någon annan också som inte kunde/ville gå ut. Så då stannar vi hemma. Jag ska inte dricka heller. då blir jag ännu sjukare.
Och det har jag inte tid med. Ska jobba: sön, mån, tis, ons, tors, fre, lörd.
Så jag måste bli frisk. På fredag har vi ett julbord för över 400 pers och då har man att göra. Så jag MÅSTE vara pigg.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0