Några dagar

Några dagar har gått och jag ska sammanfatta mig kort.

Måndag: Julfest hos K's föräldrar, med hans släkt. Det var ganska trevligt.
Tisdag: gick en runda ner på stan och spana in rean. Resten av dagen blev en film-dag-kväll.
Onsdag: Mobilen tjöt kl 06.00 imorse och jag fatta inte vad det var, sen pröva jag att svara och då var nån på Vigs Ängar i andra sidan luren och fråga om jag kunde jobba så jag flög upp ur sängen. Så det blev jobb idag. Och imorgon.

Reafynd:
  • Koola Anna linne.
  • Svarta mysbrallor
  • Ett (sov?) linne med trosor till.
  • Ett satin lakan.
  • En vit bh.

Nu ska jag kolla på tv och käka ananas.
K jobbar så jag lär väl somna på soffan innan han är hemma! :(




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0