Nu får det vara nog.

Japp, på jobbet idag så satt jag och GB och snacka om alla jävla onyttigheter man stoppar i sig. Nu får det fan vara nog, man förstör sin kropp. Jag ska fan sluta äta så jävla mycket godis och skit. Och detta jävla småätande. När man är kock är det inte lätt. Man måste smaka det man tillagar och sen går man och knaprar på allt annat skit med. Men gränsen går någonstans. Och jag tycker att min mage har blivit tjock. Nu får det vara nog. Det är t.ex. godare att käka clementiner och färsk ananas istället för godis. K äter alltid choklad på kvällarna men det syns inte på hans kropp. Jag äter clementiner istället.
Magen kan man nog få bort med lite motion varje dag, jag hade tänkt mig promenader. Alla säger att det är bäst, men höfterna och låren? Hur får man bort sina fetto lår och sin fetto rumpa? (Okej det låter kanske som om jag är skitfet men det är jag verkligen inte, har typ fått lite bredare höfter och det känns som om låren också har växt och den här lilla bulan på magen, så värre är det inte, men jag är trött på det.)
Är det någon som har tips på det? hur fetto lår och fetto rumpa och bulan på magen försvinner?
Man känner sig så äcklig när man inte kan knäppa favojeansen. Men det ska det bli ändring på. Jag ska bannlysa godis och läsk. Det är den förbannat goda coca colan som har gjort mig till en sumo. (Nåja, lite överdrivet där kanske)...
Alla som säger att coca cola light är "nyttigare" kan ju dra den om rödluvan också. Light är farligt för kroppen. Så det är bull shit, och förresten så är det inte gott.
Detta som jag läste här verka rätt bra. Inte för jag kommer följa allt till punkt och pricka, men man fick lite ideér. Frukost äter jag inte ens, joo möjligtvis ibland men dom få gångerna kan jag räkna på en hand...

Nu får det vara nog med sötsaker. Punkt.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0